Nieuws

Doorsturen digitale facturen

Steeds meer leveranciers van producten en diensten verzenden geen papieren facturen meer, maar stellen deze beschikbaar met behulp van een persoonlijke inlogcode op hun website.
Hierbij gaat het in de meeste gevallen om facturen van internetdiensten; energieleveranciers en/of telefonie-aanbieders. De relatie krijgt een melding dat de factuur klaar staat en kan deze vervolgens na inloggen inzien, printen en/of downloaden. Het desbetreffende bedrag wordt vervolgens van de bankrekening van de relatie geïncasseerd. Steeds vaker komt het voor dat relaties de e-mailmelding laten voor wat het is en de factuur niet doorsturen naar Concent. Deze is echter wel nodig voor het juist registreren van de afgeschreven kosten. Hierbij verzoeken we u dan ook dringend om in geval van digitale facturen, deze te printen of te downloaden en door te sturen of te mailen aan uw contactpersoon op de financiële administratie. Een andere optie is het doorgeven van de inloggegevens aan uw contactpersoon, zodat deze de benodigde gegevens kan downloaden en administreren.